telefon Infolinka Pracovní doba: 0830 – 1600
844 654 123

I spolujezdec má nárok na vysoké odškodnění: Jak jsme pro klienta získali přes 7 milionů? 

Byl konec října 2017, když řidič vozidla, ve kterém jako spolujezdec cestoval náš klient Adam Petráň, nezvládl řízení. Klidný říjnový den se tak změnil v tragédii a boj o přežití. Řidič neodhadl své schopnosti, nepřizpůsobil rychlost stavu vozovky a přejel do protisměru. Tam se čelně střetl s nákladním vozidlem s návěsem. Tragická nehoda stála viníka život. Spolujezdec přežil, ale utrpěl četná zranění. Ve Votum jsme se rozhodli pana Petráně zastupovat a získali pro něj vysoké odškodnění, díky čemuž může žít lepší život. S čím jsme se museli vypořádat?

Po nehodě vše nabralo rychlé obrátky. Pan Petráň byl z místa nehody letecky transportován do FN v Hradci Králové. Na traumatologickém oddělení ARO lékaři bojovali o jeho život a museli si poradit s četnými zraněními. Jejich seznam by vydal na celý článek, ale zmiňme třeba rozsáhlou ischemickou cévní mozkovou příhodu, frakturu baze střední a přední jámy lební, a řadu otevřených zlomenin a pohmožděnin. 

Následovala dlouhá série operativních zákroků, díky nimž náš klient nakonec přežil. Život Adama Petráně se ale zásadně změnil. Ani po půl roku lékařské péče nemohl vykonávat běžné činnosti, jako je oblékání, řízení automobilu, osobní hygiena či příprava jídla. Navíc trpí výpadky paměti a hrozí tak další problémy a incidenty.

Vážné úrazy mají ve většině případů zásadní vliv na psychiku. Jinak tomu není ani v tomto případě, kdy klient propadl depresím, nervozitě a neustále se mu vrací vzpomínky na nehodu. Pro člověka, který se dříve zvládl postarat o sebe i svou rodinu je situace velmi složitá. V tuto chvíli do případu vstupuje společnost Votum Centrum odškodnění.

Pojišťovna chtěla plnění uniknout

Jak jsme zmínili v jednom z našich článků, nabídka odškodnění od pojišťovny vždy nemusí  odpovídat skutečným nárokům klienta. I pojišťovna totiž sleduje své obchodní zájmy a snaží se ušetřit. V případě pana Petráně se nejprve pojišťovna snažila případ označit za pracovní úraz. O ten samozřejmě nešlo, což se nám povedlo vyvrátit. 

Následovala další snaha o snížení odškodného ze strany pojišťovny. Pojišťovna zpochybnila, že byl náš klient v průběhu nehody připoután bezpečnostním pásem. Ve spolupráci s advokátní kanceláří jsme zajistili důkazy, že klient připoutaný byl a pojišťovna tak musela zaplatit 100 % pojistného plnění, které klientovi náleželo. 

U tzv. sporných položek jsme museli za klienta bojovat dál a nadále řešíme doplatek bolestného a doplatek ZSU. Podali jsme také žalobu kvůli osobnostní újmě, kterou pojišťovna několikrát zamítla a nyní čekáme na nařízení soudního jednání. 

Vzhledem k tomu, že se paní Petráňová musí o pana Petráně nepřetržitě starat, ještě dále řešíme kapitalizaci ošetřovného. Zatím se nám pro klienta a jeho rodinu povedlo získat přes 7 500 000 Kč.

Kdo všechno má nárok na odškodnění?

Vedle pana Petráně, pro kterého jsme získali přes 5 500 000 Kč, je mezi odškodněnými i nejbližší rodina. Odškodněny byly 2 dcery, manželka, matka a otec klienta, tchýně a tchán i babička manželky, kteří si rozdělili další přibližně 2 miliony Kč za způsobené útrapy. Dopravní nehody totiž mají vliv nejen na život poškozeného, ale i na jeho blízké okolí.

Jak ukázal případ pana Petráně, bez pomoci by klient získal jen zlomek odškodnění, na které měl ve skutečnosti nárok. Tým odborníků společnosti Votum pomohl zlepšit život oběti nehody i jeho rodině. Ocitli jste se v podobné situaci a potřebujete pomoci s odškodněním po dopravní nehodě? Obraťte se na naše odborníky a nechte si udělat bezplatnou analýzu případu. Stačí vyplnit jednoduchý formulář pro online odškodnění a my zařídíme zbytek.

Jména byla z důvodu ochrany soukromí změněna.

Máte dotaz? Zavolejte!

844 654 123

Chcete, abychom Vás kontaktovali?

vyplňte základní údaje